Skočit na obsah

e m z Hanauer s.r.o.


Filosofie společnosti e m z

Zajistit úspěch

Být trvale úspěšný je hlavní zásadou našeho jednání.

Úspěch pro nás znamená dosažení trvalých hodnot s využitím všech možností. Na podněty našich zákazníků odpovídáme nejvyšší kvalitou, inovačním řešením a rychlou reakcí.

Produkty a řešení emz patří k nejlepším na světě. Pro naše zákazníky jsme zdrojem nápadů. Pružnými reakcemi na změny trhu minimalizujeme naše rizika. Náš úspěch zajišťuje a vytváří nová pracovní místa.

Inspirovat zaměstnance a veřejnost

Inspirování lidí nám zaručuje dlouhodobý úspěch a náš další rozvoj.

Našimi zásadami vedení podporujeme vlastní iniciativu všech zaměstnanců. Naši zaměstnanci podávají skvělé výkony, kterých si ceníme a aktivně je podporujeme. Komunikace pro nás znamená nejen informovat, ale především lidi vědomě zapojit. Naše kultura jednání se vyznačuje otevřeností a vědomím zodpovědnosti. Vzájemným respektováním a důvěrou podporujeme dobré vztahy s našimi interními i externími partnery.

Náš podnik je vstřícný novinkám a vybízí k vzájemnému dialogu.

Tvořit budoucnost

Smart solutions vytváří procesy a produkty a zajišťuje budoucnost našim pracovníkům

Myslíme vždy krok dopředu, přičemž se zaměřujeme na dlouhodobou a stálou strategii. Sledujeme konkurenci i dění na trhu a používáním nejmodernějších technologií dosahujeme tržních cen. Včas rozpoznáváme účelné změny a aktivně je provádíme. Nesnáze vnímáme jako šance ke změnám a zlepšení.

Optimálním využitím našich zdrojů přispíváme ke zlepšení životního prostředí.

Pro naše zaměstnance jsme i do budoucna atraktivním zaměstnavatelem.

Spolupráce a neustálé zlepšování

Volný prostor pro optimalizaci práce - KAIZEN – malými krůčky směrem k úspěchu

KAIZEN (japonsky: změna k lepšímu) pro nás znamená: každý pracovník pracuje permanentně na optimalizaci svého okolí a procesů.

KOMM-ZIRKEL – nástroj pro větší kroky

Jedná se o témata, která se týkají více odvětví a rozhoduje o nich více osob. KOMM-ZIRKEL (skupina osob z rozdílných oddělení) hledají společné řešení a usilují o rychlé prosazení.

Vedoucí pracovníci jako poskytovatelé služeb – vylaďování vztahů pomocí zpětné vazby

Jemné vyladění rovnováhy mezi požadavky a podporou zaměstnanců, na situaci reagující vedení ve smyslu dosahování cílů a volný prostor pro kreativní řešení je základem porozumění našeho způsobu vedení. Vedoucí pracovník je zde také moderátorem, řešitelem konfliktů a nositelem nových nápadů.

Co z toho vyplývá:

  1. zvyšování kvality ve všech procesech
  2. nízké průběžné časy a náklady pro lepší pozici na konkurenčním poli
  3. 7 zlepšovacích návrhů na jednoho zaměstnance na rok
  4. 75% zaměstnanců se podílí na zlepšovacích procesech (většinou vícekrát)
  5. Více než 80% spokojených zaměstnanců (anketa z roku 2003)

Pracovnice firmy emz Hanauer s.r.o. - porada

Pracovníci firmy emz Hanauer s.r.o. - školení

Frézaři na pracovišti - práce s počítačem


© 2007 G2 studio s.r.o. | úvodní stránka | kontakty | mapa stránek | prohlášení o přístupnosti